V internetovom obchode Supersklep.sk sa sami rozhodnete, akým spôsobom za objednaný tovar zaplatíte. Ponúkame tieto možnosti:
1) BANKOVÝ PREVOD – Ponúkame možnosť previesť peniaze na náš bankový účet, vložiť ich na náš účet v banke alebo na pošte. V tomto prípade je podmienkou pre vybavenie objednávky pripísaní čiastky na náš účet.
Cool Sport sp. z o.o. sp. k.
Fio banka a.s.
Kód banky: 8330
Bankové spojenie pre platby v EUR v SR: 2500321440
IBAN: SK23 8330 0000 0025 0032 1440
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX
Platba musí byť uhradená po dobu troch pracovných dní od vytvorenia objednávky.
2) PayU - Bankové transakcie sú chránené a prevádzkované servisom PayU.
3) SKRILL / Paysafe - bezpečné platby kreditnou kartou.
4) NA DOBIERKU – Ak si zvolíte dodaní na dobierku, bude úhrada za objednávku inkasovaná v hotovosti pri prevzatí zásielky od kuriéra.
Ako variabilný symbol – správa pre príjemcu – uveďte prosím číslo objednávky!
- na ľavej strane si vyberte vhodnú kategóriu z menu, napr. Oblečenie,
- potom si vyberte skupinu, o ktorú máte záujem, napr. Nohavice.
Teraz môžete určiť, aké nohavice presne hľadáte. Môžete filtrovať podľa ceny, veľkosti, ktorú potrebujete, alebo osoby, pre ktorú je výrobok určený (muž, žena, dieťa).
Môžete tiež zvoliť výrobcu a ďalšie vlastnosti výrobku ako štýl alebo materiál, z ktorého je tovar vyrobený.
Nemusíte vyplňovať všetky možnosti, stačí iba tie, ktoré sú pre Vás najdôležitejšie.
Môžete tiež využiť náš vyhľadávač, pomocou ktorého nájdete výrobky, ktoré patria do rôznych kategórií.
Každý výrobok obsahuje podrobné snímky a je prezentovaný v mnohých polohách. Každá položka je okrem toho podrobne popísaná. Popis výrobku značne pomôže v predstave o danom tovare. Navyše každý výrobok vyrábaný v rôznych veľkostiach (napr. odevy a obuv) obsahuje tabuľku, ktorá pomáha vybrať tú správnu veľkosť.
Ak ste sa rozhodli, že tento výrobok chcete kúpiť, vyberte zodpovedajúcu veľkosť a pridajte tovar do nákupného košíka.
Teraz môžete prejsť priamo k pokladni alebo pokračovať v nákupe (Pridať ďalší tovar).
Odporúčame, aby ste si vytvorili účet hneď po vstupe na internetové stránky obchodu SUPERSKLEP.
Ak sa zaregistrujete na začiatku, dáte nám možnosť, aby sme Vám ukázali prehľad tých najlepších ponúk.
Ak sa nezaregistrujete na začiatku, budete požiadaní o poskytnutie potrebných údajov pri zadávaní objednávky .
Stačí si vybrať užívateľské meno a heslo a vyplniť jednoduchý formulár.
Akonáhle sa prihlásite, budete majiteľom svojho účtu . Uvidíte v ňom stav svojich aktuálnych objednávok, môžete prechádzať aj históriu predchádzajúcich nákupov v internetovom obchode SUPERSKLEP. Tu tiež môžete svoje údaje kedykoľvek zmeniť.
Ak ste lovcom cenových príležitostí, pozrite sa do sekcie Najlepšie ceny, tu nájdete tie najlepšie výrobky za veľmi výhodné ceny.
Ak ste sa práve začali zaujímať napr. o snowboarding, ponúkame Vam využitie nášho SPRIEVODCA. Nájdete v ňom veľa užitočných rád pripravených našimi odborníkmi.
Ak neviete, aké vybavenie si zaobstarať a hľadáte odborníka, ktorý sa Vám pomôže rozhodnúť, odporúčame sekciu Odborníci odporúčajú, kde profesionálni športovci píšu o tom, aké používajú vybavenie a čo si na ňom najviac cení.
Majiteľom a administrátorom stránok www.supersklep.sk je podnik Cool Sport sp. z o.o. sp. k.., ktorý sídli v ulici Handlowców 2, 32-085 Modlniczka. Tento podnik bol zapísaný do obchodného registra (pod číslom KRS: 0000078324 Sądu Rejonowego dla Krakowa - Śródmieście w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestr Sądowniczego) dňa 10.01.2002 roka.
OSOBNÉ ÚDAJE :
Aby sme mohli zaručiť plné bezpečie pri používaní našich stránok, vypracovali sme Politiku ochrany súkromia. Pravidlá aktuálnej verzii Politiky ochrany súkromia sú záväzné pre všetkých zákazníkov počas nákupov v e - shope.
SUPERSKLEP si ponecháva právo do zmeny pravidiel Politiky ochrany súkromia bez predchádzajúceho informovania o tom zákazníkov obchodu.
Užívateľ stránok www.supersklep.sk je anonymný až do prvého nákupu, subskribování newsletteru alebo registrácii na stránkach obchodu.
Otvorenie účtu a nákup v obchode SUPERSKLEP znamená uznanie obchodných podmienok e - shopu a jeho Politiky ochrany súkromia a tiež súhlas s užívaním a spracovaním osobných údajov v súlade s zákonom o ochrane osobných údajov z dňa 29. augusta 1997 r. (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. z późn. zm.).
Všetky osobné údaje v našej databáze budú použité len za účelom realizácie objednávok, vrátane vystavenia dokladov o kúpe a odosielania tovaru (čo znamená oznámenie osobných údajov našim obchodným partnerom napríklad kurýrským službám).
Každý užívateľ stránok www.supersklep.sk má neobmedzené možnosti vhľadu na osobné údaje, ich úpravy alebo zmazanie. Aby ste mohli skontrolovať, upraviť alebo zmazať osobné údaje, musíte sa prihlásiť na stránkach www.supersklep.sk a kliknúť "Váš účet". Ak chcete zrušiť svoj účet a úplne zmazať osobné údaje, prosíme, napíšte nám správu na adresu info@supersklep.sk alebo zavolajte na číslo +420 597 606 206.
Nikdy nepodávame osobné údaje tretím osobám. Jedinou výnimkou je výzva od súdu, polície, prokuratúry alebo iného právneho orgánu.
BEZPEČIE:
Všetky osobné údaje sú bezpečne skladované v špeciálnej miestnosti a zabezpečené pred nepovolenými osobami na určených pre tento účel serveroch (chránených firewallom a pod.)
Dáta, ktoré sú posielané na náš server (a zvlášť dáta spojené s platbami) sú šifrované prostredníctvom protokolu SSL (Secure Socket Layer) a pomocou 128 / 256 bitového kódovania. Vďaka tomu, v prípade zachytenia transmisie, nebude možná ich dešifrace.
Prístup k osobným údajom majú iba oprávnení zamestnanci SUPERSKLEP.
REALIZÁCIA OBJEDNÁVOK:
Aby sme mohli realizovať objednávku vykonanú v e-shope www.supersklep.sk, musíme získať potrebné údaje, čiže: meno a priezvisko alebo názov firmy, DIČ (ak zákazník si praje faktúru VAT), doručovaciu adresu (prípadne tiež fakturačnú adresu), e-mailovú adresu a telefónne číslo. Bez týchto údajov nemôžeme realizovať objednávku.
SUPERSKLEP si ponecháva právo do posielania e-mailov za účelom informovania zákazníkov o stave ich objednávok.
NEWSLETTER:
Každý užívateľ môže subskribovat newsletter nášho obchodu na stránkach www.supersklep.sk.
Subskribování newslettera znamená súhlas so získavaním e-mailov s informáciami o nových výrobkoch, akciách, zľavách a súťažiach.
Newsletter možno v každej chvíli zrušiť kliknutím v rezignační link, ktorý sa nachádza vo všetkých informačných e-mailoch posielaných Supersklepem. Rezignácia z newsletterov neznamená zrušenie účtu.
COOKIES:
Cookies sú malé súbory, ktoré sa zapisujú na počítačoch, smartphonoch a tabletoch počas surfovania na Internete. Cookie zvyčajne obsahuje názov internetovej stránky, z ktorej pochádza, svoju "dĺžku života" (čas, ktorý Cookie existuje) a tiež číslo, ktoré identifikuje náš prehliadač.
Cookies nie sú škodlivé ani pre počítače ani pre uschovávané na nich dáta.
Štandardné nastavenie prehliadača zvyčajne dovoľuje využívanie Cookies bez žiadneho obmedzenia. Užívateľ môže v každej chvíli meniť rozsah a pravidlá využívania súborov Cookies prostredníctvom zmien v prehliadači.
Vyššie uvedená Politika ochrany súkromia stanovuje autorské dielo v súlade so Zákonom o autorskom práve a právach súvisiacich. Zakazujeme kopírovanie a rozširovanie textov Politiky ochrany súkromia za komerčným účelom.
Sme internetový obchod a predaj našich produktov prebieha iba cez internet. Tovar je dodávaný výhradne zásielkovou cestou. Nie je možné si tovar kúpiť alebo si ho vyzdvihnúť v sídle spoločnosti.
Najväčší dôraz kladieme na to, aby zákazník dostal objednaný tovar v čo najkratšom čase. Podľa zákona a v súlade s našimi obchodnými podmienkami máme na doručenie objednaného tovaru maximálne 14 pracovných dní. V internetovom obchode SUPERSKLEP však môžete očakávať doručenie zásielky už v priebehu niekoľkých dní.
Čas pre zrealizovanie objednávky (1-3 dni)
Čas doručenia objednávky prostredníctvom kuriera (2-4 dni)
Sledovacie číslo Vašej zásielky bude aktívne do 1 až 3 pracovných dní odo dňa prijatia e-mailu o odoslaní objednávky.
Pre dodanie objednaného tovaru využívame služby kuriérskej spoločnosti GLS, čím je zabezpečené rýchle dodanie, poistenie často drahého tovaru a vysoká kvalita služieb.
Dodávka je odovzdaná na prepravu nasledujúci pracovný deň po tom, čo balík opustil sklad. Do dodaciej lehoty a vybavenia objednávky sa nezapočítavajú soboty, nedele a štátne sviatky.
Ceny dopravy na Slovensko a do ďalších krajín EÚ :
Spôsob dopravy | Doručenie zdarma od | Náklady na doručenie | |
---|---|---|---|
online platba | príplatok za platbu na dobierku | ||
DHL Parcelshop | 70,30 € | 2,40 € | --- |
DHL kuriér | 70,30 € | 2,40 € | --- |
Kuriérska služba GLS | 70,30 € | 2,40 € | --- |
Zberné miesta GLS | 70,30 € | 2,40 € | --- |
InPost | 70,30 € | 2,90 € | --- |
Odberné miesta | 70,30 € | 3,80 € | 1,20 € |
Kuriérska služba PPL | 70,30 € | 5,40 € | 1,20 € |
Kuriérska služba GLS | 70,30 € | 5 € | 1,20 € |
Česká pošta | 70,30 € | 3,40 € | 1,20 € |
Odberné miesta | 70,30 € | 4,70 € | 1,20 € |
Kuriérska služba GLS | 70,30 € | 6,10 € | 1,20 € |
Slovenská pošta | 70,30 € | 4,50 € | 1,20 € |
Kuriérska služba SPS | 70,30 € | 4,50 € | 1,20 € |
Kuriérska služba Urgent Cargus | 70,30 € | 7,10 € | 3,60 € |
Kuriérska služba FanCourier | 70,30 € | 7,10 € | 3,60 € |
Odberné miesta | 70,30 € | 4,70 € | 3,60 € |
DHL kuriér | 70,30 € | 4,70 € | --- |
Odberné miesta | 70,30 € | 5,90 € | 3,60 € |
DHL kuriér | 70,30 € | 4,70 € | --- |
Kuriérska služba GLS | 93,70 € | 7,10 € | --- |
DHL kuriér | 93,70 € | 5,90 € | --- |
Odberné miesta | 70,30 € | 5,90 € | --- |
Kuriérska služba Econt | 70,30 € | 8,20 € | --- |
Kuriérska služba Speedy | 70,30 € | 8,20 € | --- |
Kuriérska služba GLS | 70,30 € | 9,40 € | --- |
DHL kuriér | 70,30 € | 5,90 € | --- |
DHL kuriér | --- | 8,20 € | --- |
DHL kuriér | --- | 10,60 € | --- |
DHL kuriér | --- | 12,90 € | --- |
DHL kuriér | --- | 35,20 € | --- |
Kuriérska služba MeestWorld | 70,30 € | 2,90 € | --- |
Odberne miesta MeestWorld | 70,30 € | 2,90 € | --- |
Meest Nova Poshta Punkty odbioru | 70,30 € | 2,90 € | --- |
*Zásielky posielame iba do štátov EU.
Vo výnimočných prípadoch sa prepravné náklady môžu zmeniť. Zákazník bude o tom informovaný pred odoslaním tovaru.
Všetky zásielky v našom obchode sú balené a overované dvoma pracovníkmi, ktorí sa vzájomne kontrolujú . Balíky sú oblepené páskou s logom spoločnosti, a ak obdržíte zásielku s poškodenou páskou alebo s porušeným pôvodným obalom, alebo keď je podozrenie na manipuláciu so zásielkou treťou osobou, prijatí objednávky by ste mali odmietnuť a okamžite nás o tejto skutočnosti informovať. Vzniknutú situáciu bude riešiť náš pracovník.
Informácia o odoslaní zásielky zo skladu, vrátane čísla zásielky, je poslaná zákazníkovi emailom. Po obdržaní tohto emailu môžete očakávať doručenia zásielky v priebehu dvoch pracovných dní. Zadaním čísla zásielky na stránkach GLS je možné zistiť, kde sa v danú chvíľu zásielka nachádza.
Ku každej zásielke je priložený daňový doklad ako doklad o kúpe. Okrem toho u tovaru, ktorý si toto vyžaduje, je priložený aj návod na použitie a záručný list.
V internetovom obchode SUPERSKLEP sa môžete kedykoľvek prihlásiť na svoj účet a skontrolovať, v akom stave sa Vaša objednávka nachádza.
Vrátený tovar zasielajte prosím poštou na adresu:
Olza Logistic - Supersklep.sk
ul. Súľov 45
01352 Súľov-Hradná
Tovar neposielajte na dobierku, zásielky zaslané na dobierku nebudú prevzaté.
VRÁTENIE TOVARU
Zákazník má právo na vrátenie zakúpeného tovaru bez udania dôvodu do 30 dní od obdržania zásielky.
Tovar je možné vrátiť za predpokladu, že:
- sa nachádza v pôvodnom a nepoškodenom stave,
- nenesie žiadne známky používania,
- je v pôvodnom výrobnom balení* a so všetkými etiketami.
* Jedná sa najmä o pôvodné krabice od topánok, snowboardových viazaní, okuliarov apod., nepoškodené, a nepolepené lepiacou páskou.
Spolu s tovarom je potrebné vytlačiť a vyplniť:
"Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy".
Tovar pre vrátenie, odošlite v plastovom obale alebo kartónovej krabici, ak je to možné využite balenie, v ktorom ste obdržali zásielku.
Neolepujte lepiacou páskou originálnu krabicu od topánok. Odosielaný tovar dobre zabezpečte a odošlite prostredníctvom pošty.
Cenu za odoslaný tovar prostredníctvom pošty, hradí odosielateľ.
Odporúčame, aby vrátený tovar bol registrovaný a disponoval podacím číslom, vďaka ktorému môžte skontrolovať, kedy bude odoslaný tovar doručení k nám.
Neodosielame potvrdenie o obdržaní zásielky. Informácie o stave vráteného tovaru obdržíte v momente realizácie spracovania.
Je možné tiež vytvoriť písomné vyhlásenie s uvedením mena, priezviska, adresy, čísla objednávky a čísla účtu, na ktorý majú byť peniaze prevedené.Prevod na bankový účet je jediný možný spôsob vrátenia peňazí.
Podľa Občianskeho zákonníka ma dodávateľ povinnosť vrátiť spotrebiteľovi zaplatenú finančnú čiastku najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy.
Ak k zakúpenému tovaru bol pridaný iný tovar zadarmo ako darček alebo za zníženú cenu (rôzne druhy akčných ponúk), je nutné tento tovar zaslať späť spolu s tovarom, ktorý chcete vrátiť.
Náklady na dopravu vráteného tovaru hradí zákazník.
Suma, ktorá je vrátená, je cena za tovar. Poplatok za dopravu sa nevracia.
Upozorňujeme, že v súlade s platnými právnymi predpismi nesiete zodpovednosť za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré vznikne v dôsledku používania tovaru iným spôsobom, než ktorý bol potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. To znamená, že predmet nesmie niesť žiadne známky používania, napr. znečistenie zvonka alebo zvnútra, pokrčenie, odreniny. Ak je to možné, nestrhávajte pôvodné visačky, štítky, nálepky. Nezabudnite topánky merať hygienicky, na čistom, suchom povrchu, v uzavretej miestnosti (t. j. rovnako ako v papiernictve). Hygienický tovar, napr. spodnú bielizeň, vracajte len vtedy, ak nie je poškodená pôvodná ochrana/obal výrobcu.
REKLAMÁCIE
Internetový obchod SUPERSKLEP predáva, len originálne výrobky vysokej kvality od renomovaných spoločností. V našej ponuke disponujeme tovarom výhradne od certifikovaných výrobcov alebo autorizovaných distribútorov.
Predávame nový tovar v originálnom balení.
Každý produkt, zakúpený v e-shope SUPERSKLEP.SK, môže byť reklamovaný v rámci záruky na vady v rozsahu stanovenom občianským zákoníkom po dobu 2 rokov od dňa prevzatia spotrebiteľom.
Pre zahájanie reklamácie je potrebné:
⬩ Pripravete si písomné prehlásenie, ktoré bude obsahovať meno, adresu, číslo objednávky, podrobný popis vady a reklamačnú požiadavku. Aby sme Vám zjednodušili vytvorenie reklamácie, odporúčame použiť reklamačný formulár, ktorý je voľne stiahnuteľný
"Dokument o reklamácii tovaru".
⬪ Takto pripravenú zásielku nám odošlite výhradne Slovenskou poštou na adresu:
Olza Logistic - Supersklep.sk
ul. Súľov 45
01352 Súľov-Hradná
Reklamácia bude vybavená do 14 dní od obdržania zásielky obchodom. Zákazník bude informovaný o výsledku reklamácie emailom alebo telefonicky (e-mail alebo tel. číslo v reklamačnom formulári).
V prípade vady a poškodenia môže spotrebiteľ uplatniť nárok v rámci záruky a požiadavky:
⬥ oprava produktu (odstránenie vád)
⬥ výmena tovaru
⬥ zníženie ceny,
⬥ odstúpenie od kúpnej zmluvy
Ak bude reklamácia prijatá, vrátime vám všetky platby, ktoré ste uhradili, vrátane nákladov na doručenie tovaru (s výnimkou dodatočných nákladov vyplývajúcich z spôsobu dodania tovaru, ktorý ste si vybrali, okrem nami ponúkaného najlacnejšieho štandardného spôsobu doručenia) a nákladov na doručenie tovaru (nie vyššia ako najlacnejšia metóda dodania ponúkaná spoločnosťou Slovenská pošta).
SUPERSKLEP.SK nie je výrobcom tovaru. SUPERSKLEP.SK nezodpovedá za záruku za predaný tovar. Výrobca môže byť zodpovedný za záruku za predaný tovar za podmienok a za obdobie uvedené na záručnom liste. Ak záručný dokument umožňuje takúto možnosť, môže zákazník uplatniť svoje nároky zo záruky priamo na autorizované servisné stredisko, ktorého adresa je na záručnom liste.
V prípade zahájenia reklamácie, poprosíme Vás kontaktovať náš zákaznicky servis na tel. čísle +421 412 303 168 alebo na mailovú adresu info@supersklep.sk.
Akým spôsobom dostanem objednaný tovar?
Zásielky na Slovensko dodávame prostredníctvom kuriérskej firmy GLS a Slovenské pošty.
Aká je dodacia lehota?
Podľa zákona, ktorým sa musia riadiť internetové obchody, máme na doručenie zásielky 14 dní. Avšak v prípade internetového obchodu SUPERSKLEP môžete objednaný tovar očakávať už v priebehu niekoľkých dní po objednaní. Je to spravidla do 3 pracovných dní odo dňa nasledujúceho po dni objednania. Do celkovej dodaciej lehoty sa nezapočítavajú soboty, nedele a štátne sviatky.
Je možné sa dohovoriť na prevzatie zásielky v určitú dobu?
Pokiaľ si prajete, aby Vám kuriér prišiel v určitých hodinách, prosím kontaktujte dispečing kuriérskej spoločnosti GLS. Po odoslaní Vašej zásielky obdržite správu s čislom balíka, vďaka ktorému budete mať možnosť sa dohodnúť s kuriérom na určitý čas.
Akým spôsobom si môžem vyzdvihnúť zásielku, ak nebudem zastihnutý doma ?
GLS Slovakia sa pokúsi o opätovné dorucenie balíka v nasledujúci pracovný den po dni neúspešného dorucenia. Pokial je i tento pokus o dorucenie neúspešný, balík je vrátený odosielatelovi.
Koľko stojí doručenie tovaru na Slovensku?
Dodanie tovaru je úplne bezplatné v prípade objednávok od 70,30 €. Doprava objednávky o nižšej hodnote stojí 4 €. Náklady na dopravu hradí zákazník. Minimálna hodnota objednávky musí činiť 25 €.
Koľko stojí doručenie tovaru do iných krajín?
Cena dodania tovaru do zahraničia záleží na krajine. Podrobné informácie týkajúce sa cien nájdete v záložke Cena za dopravu.
Je možné si u vás nakúpiť aj osobne alebo ponúkate iba zásielkový predaj?
Sme internetový obchod a predaj našich produktov prebieha iba poštou. Neposkytujeme možnosť nakupovať alebo získať tovar osobne priamo v sídle spoločnosti.
Ako sa mám zachovať, ak dostanem poškodenú zásielku?
Balíky sú olepené páskou s logom našej spoločnosti. Ak má obdržaná zásielka poškodenú pásku alebo porušený pôvodný obal a je podozrenie na manipuláciu so zásielkou treťou osobou, mali by ste prevzatie zásielky odmietnuť. O vzniknutej situácii je potreba nás informovať, a my následne v najrýchlejšom možnom termíne pošleme novú zásielku.
Ako sa dozviem, kedy dostanem svoju zásielku?
Informácia o odoslaní zásielky z nášho skladu bude zaslaná na Vašu emailovú adresu. Po obdržaní tohto emailu môžete očakávať doručenie zásielky do dvoch pracovných dní. Stav svojej objednávky môžete overiť prihlásením na svoj účet na stránkach SUPERSKLEP.
Môže byť zásielka poslaná na inú adresu ako tú, ktorú som zadal pri registrácii účtu?
Pri zadávaní objednávky si systém sám vyplní údaje o doručovacej adrese, ktoré boli zadané pri registrácii. Doručovacia adresa môže byť zmenená v druhom kroku počas zadávania objednávky a môže sa líšiť od adresy uvedenej pri registrácii.
Aké dokumenty obdržím spolu s objednaným tovarom?
Ku každému zaslanému tovaru prikladáme daňový doklad, ktorý je dokladom o kúpe. Okrem toho tovar, ktorý si toto vyžaduje, je dodávaný s návodom na použitie a záručným listom.
Ako môžem zistiť, v akom stave je vybavenie mojej objednávky?
Po prihlásení sa do svojho účtu môžete zistiť aktuálny stav objednávky.
Akým spôsobom môžem zaplatiť za tovar zakúpený v internetovom obchode SUPERSKLEP?
Ponúkame výber spôsobu platby z niekoľkých možností: bankový prevod online, PayU, platba na dobierku.
Chcem zaplatiť za nákup v internetovom obchode SUPERSKLEP bankovým prevodom. Je to možné?
Samozrejme. Môžete zvoliť tento spôsob platby, ktorý je obzvlášť výhodný v prípade vysokých čiastok. Bankový prevod vykonáte po obdržaní od nás emailu, v ktorom bude uvedené číslo účtu a informácia o tom, že objednaný tovar je pripravený na odoslanie. Zásielka bude poslaná po pripísaní požadovanej čiastky na náš účet. Zvyčajne sa tak stane na druhý deň po zadaní príkazu v banke.
Chcem dostať faktúru DPH na zakúpený tovar. Je to možné?
Nie, neposkytujeme vystavenie faktúry DPH na údaje spoločnosti.
Sú ceny, ktoré uvádzate na stránkach, aktuálne a pevné?
Informácie na stránkach internetového obchodu SUPERSKLEP, ktoré sa týkajú dostupnosti a cien, sú aktualizované denne.
Musím mať najprv založený účet, aby som mohol nakúpiť?
Aby bolo možné nakupovať v internetovom obchode SUPERSKLEP, je potrebné sa zaregistrovať a založiť si účet. Možno to urobiť pred samotným nákupom kliknutím na záložku Registrácia v hornej časti hlavnej stránky. Ak vykonávate nákup bez predchádzajúcej registrácie, budete o ňu požiadaní v priebehu zadávania objednávky.
Ako vyzerá registrácia v internetovom obchode SUPERSKLEP?
Registrácia prebieha nasledujúcim spôsobom: vyplní sa krátky formulár, do ktorého je potrebné uviesť základné údaje o sebe. Jedná sa o informácie, ktoré sú pre nás nevyhnutné k vybaveniu objednávky. Po registrácii budete majiteľom účtu, vďaka ktorému budete mať prehľad o svojich objednávkach a pod. V priebehu registrácie si zvolíte tiež užívateľské meno a heslo, ktoré Vám bude do budúcnosti slúžiť pre prihlásenie do svojho účtu.
Čo získam, keď sa zaregistrujem v internetovom obchode SUPERSKLEP?
Registráciou v internetovom obchode SUPERSKLEP si automaticky založíte svoj účet, do ktorého má prístup len jeho majiteľ. Ako majiteľ účtu môžete:
- nakupovať tovar,
- pridávať výrobky do zoznamu sledovaného tovaru, čím okamžite na svojom účte uvidíte zmenu jeho ceny,
- sledovať aktuálny stav objednávky a prechádzať históriu všetkých predchádzajúcich nákupov v internetovom obchode SUPERSKLEP.
Omylom som si objednal tovar, ktorý nechcem. Čo mám robiť?
Čo najrýchlejšie nás kontaktujte na email info@supersklep.sk alebo na telefónne číslo +421 277 270 001. Môžete sa tiež prihlásiť na svoj účet v našom internetovom obchode SUPERSKLEP a tu nechcenú objednávku zrušiť.
Kde môžem vidieť alebo vyskúšať tovar ponúkaný v internetovom obchode SUPERSKLEP?
Robíme všetko pre to, aby sme náš tovar predstavili ako najlepšie. Každý ponúkaný výrobok je doplnený fotogalériou so snímky vo veľkom rozlíšení. Každú fotografiu možno zväčšiť kliknutím. Tovar okrem toho podrobne popisujeme a pridávame tabuľku s dostupnými rozmermi. Ak máte pochybnosti alebo otázky, kedykoľvek nás môžete kontaktovať na emailovú adresu info@supersklep.sk alebo na telefónne číslo +421 277 270 001.
Existuje možnosť vrátiť tovar bez udania dôvodu?
Ak by sa ukázalo, že objednaný tovar nespĺňa Vaše očakávania, v súlade so zákonom z 2. marca 2000 roka O ochrane spotrebiteľa môžete nechcený tovar vrátiť bez udania dôvodu do 30 dní od jeho doručenia. Vrátenie je možné iba v prípade, že tovar nebol použitý a nie je žiadnym spôsobom poškodený. Tovar je potrebné poslať na vlastné náklady (kuriérom alebo poštou) v pôvodnom, nepoškodenom balení. Je potrebné priložiť Dokument o vrátení tovaru, originálny daňový doklad a číslo bankového účtu, na ktorý by mali byť peniaze za tovar vrátené.
Ako správne udržiavať obuv? Aké poškodenie obuvi podlieha reklamácii?
Zásady správnej údržby a užívania obuvi.
Čo je potrebné poslať spolu s tovarom, ktorý chcem zaslať späť do internetového obchodu SUPERSKLEP?
Ku každému tovaru, ktorý si prajete vymeniť, vrátiť alebo reklamovať, je potreba priložiť:
- originál daňového dokladu alebo faktúry,
- vyplnený dokument o výmene, vrátení alebo reklamácii tovaru.
Nedostal som spolu s tovarom záručný list. Znamená to, že sa na mnou objednaný tovar nevzťahuje záruka?
Ak nemá určitý tovar záručný list, v prípade reklamácie stačí poslať originál daňového dokladu alebo faktúry. V takomto prípade záručná doba na tento tovar je 1 rok.
Tieto Pravidlá sú Vám poskytnuté pred uzatvorením kúpnej zmluvy, a to takým spôsobom, ktorý zaručuje neobmedzený prístup k textu Pravidiel. Prosíme o prečítanie Pravidiel pred otvorením účtu v e-shope alebo pred zakúpením tovaru bez registrácie.
Internetový obchod, pôsobiaci pod doménou www.supersklep.sk, je prevádzkovaný spoločnosťou Cool Sport sp. z o.o. sp. k., zapísanou do Národného súdneho registra pod číslom 0000658566 na Okresnom súde Krakow-Śródmieście, oddiel IX. NIP: PL677-19-50-257. Hlavné sídlo spoločnosti: ul.Handlowców 2, 32-085 Modlniczka, Poľsko.
Zákazník môže rýchlo a efektívne kontaktovať Predajca prostredníctvom elektronickej pošty (adresa: info@supersklep.sk) alebo telefonicky (telefónne číslo: +421 412 303 168 od pondelka do piatku medzi 9:00 až 15:30. Korešpondenčná adresa e-shopu je:
Olza Logistic - Supersklep.sk
ul. Súľov 45
01352 Súľov-Hradná
1. Obchodné podmienky upravujú pravidlá pre zadávanie objednávok a predaj tovaru v internetovom obchode SUPERSKLEP.
2. Zadaním objednávky zákazník potvrdzuje oboznámenie sa s obchodnými podmienkami obchodu SUPERSKLEP a akceptuje ich v plnom rozsahu.
3. Zadaním objednávky na akčný tovar zákazník akceptuje obchodné podmienky platné pre akčný tovar.
4. SUPERSKLEP predáva výhradne cez internet.
5. Kúpna zmluva uzatvorená na predaj tovaru je v súlade s poľským právom a v poľskom jazyku.
1. Obchod SUPERSKLEP vynaložil všetko úsilie, aby zabezpečil, že publikované údaje sú bez chýb alebo nepresných informácií .
2. V prípade, že sa nezhoduje opis s fotografiou alebo pokiaľ sa jedná o závadný tovar, je zákazník povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať prevádzkovateľa obchodu SUPERSKLEP.
3. Všetky ceny uvedené v ponuke sú vrátane DPH.
4. Cena uvádzaná u každého tovaru je platná v čase uskutočnenia objednávky. Obchod si vyhradzuje právo na zmenu ceny tovaru v ponuke, pridávanie nového tovaru do ponuky internetového obchodu a ohlasovania, odvolávania alebo vykonávania zmien akčných ponúk na internetových stránkach obchodu.
5. Tovar uvedený na fotografiách sa v skutočnosti môže mierne líšiť od skutočného stavu.
6. Bicykle sú na fotografiách zobrazované zmontované. V skutočnosti zákazník obdrží tovar zabalený v kartónovej krabici s oddelenými časťami: riadidlo, sedlo, predné koleso a pedále. Povinnosť zostavenia bicykla leží na strane Zákazníka. Zvlášť odporúčame pre tento účel využiť služby autorizovaného servisu.
7. Všetky textové informácie a fotografie jednotlivých tovarov, ktoré sú k dispozícii na internetových stránkach SUPERSKLEP, sú chránené autorskými právami. Je zakázané ich kopírovať a šíriť, používať na komerčné účely a pre prezentáciu na iných webových stránkach, bez nášho súhlasu.
8. Všetky obchodné známky a názvy sú použité iba pre prezentačné účely a sú majetkom výrobcov.
1. Registrácia je bezplatná a vykonáva sa vyplnením registračného formulára na internetových stránkach obchodu. Objednanie tovaru je možné aj bez registrácie užívateľa.
2. Registrovať sa môžu fyzické osoby (osoby staršie ako 13 rokov, alebo so súhlasom rodičov). Tie isté podmienky musí spĺňať aj neregistrovaný zákazník.
3. Pri registrácii je potrebné uviesť správne a pravdivé údaje, inak objednávka nemusí byť realizovaná. Zákazník musí spĺňať tie isté podmienky aj v prípade nákupu bez registrácie.
4. Osobné údaje zákazníkov sú zbierané výhradne pre potreby obchodu a spracovávané pre hospodársku činnosť spoločnosti, realizáciu propagačných a reklamných akcií, a v súlade s požiadavkami na ochranu údajov podľa zákona z 29. augusta 1997 (Zbierka zákonu Poľskej republiky 1997 č. 133 par. 833) na ochranu osobných údajov.
1. Objednávky sú prijímané len elektronicky na internetovej stránke www.supersklep.sk - 7 dní v týždni, 24 hodín denne. Objednávka je vytvorená stlačením tlačidla "OBJEDNÁVAM A PLATÍM".
2. Objednávky sú vybavované v pracovné dni od 08:00 do 16:00.
3. Minimálna hodnota objednávky je 25 €.
4. Po zadaní objednávky každý zákazník dostane, na zadanú emailovú adresu, informáciu o prijatí objednávky spolu s jej číslom.
5. Zadaní objednávky je totožné s podpísaním obchodnej zmluvy so spoločnosťou SUPERSKLEP.
6. Zákazník môže vykonávať v objednávke zmeny alebo jej celú zrušiť až do momentu vystavenia daňového dokladu. V prípade zmeny alebo zrušenia objednávky je potreba to urobiť vo svojom účte na SUPERSKLEP alebo sa telefonicky kontaktovať so zákazníckym servisom obchodu.
1. Obchod je povinný tovar doručiť v nepoškodenom stave.
2. Objednávka bude vybavená za predpokladu, že je tovar k dispozícii na sklade alebo u dodávateľov obchodu. V prípade nedostupnosti objednaného tovaru je zákazník informovaný o stave objednávky a môže sa rozhodnúť, ako ďalej postupovať (čiastočné vybavenie objednávky, predĺženie čakacej doby, zrušenie celej objednávky).
3. Objednávky sú vybavované podľa toho, kedy boli zadané, až do vyčerpania zásob.
4. SUPERSKLEP si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku v prípade chyby na stránkach obchodu, spočívajúcej v chybných informáciách o cenách alebo stave tovaru, rovnako tak aj v prípadoch, kedy bude podozrenie o pravosti údajov poskytnutých zákazníkom v priebehu jeho registrácii alebo pri zadávaní objednávky.
5. Zadaním objednávky zákazník súhlasí s využitím a spracovaním osobných údajov kuriérskou4 spoločnosťou GLS za účelom doručenia zásielky.
VI . Vrátenie objednaného tovaru
1. Podľa zákona z 30. mája 2014 r. O ochrane práv spotrebiteľov (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), môže zákazník bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 30 dní odo dňa doručenia tovaru. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu pred uplynutím tejto doby.
2. Podľa zákona z 30. mája 2014 r. O ochrane práv spotrebiteľov (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), môže zákazník bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy o elektronickej komunikácii a poskytovaní iných elektronických služieb do 30 dní odo dňa doručenia tovaru. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu pred uplynutím tejto doby.
3. Dôsledky odstúpenia od zmluvy:
(a) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie služby, ak sa služba začala poskytovať s výslovným súhlasom Kupujúceho a Kupujúci vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
(b) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru alebo poskytnutie služieb, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré Predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
(c) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitých požiadaviek Kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného Kupujúceho (v týchto VOP uvádzaný ako "tovar zhotovený na zákazku"),
(d) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
(e) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého obal bol po dodaní porušený,
(f) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
(g) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré Kupujúci výslovne požiadal Predávajúceho,
(h) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak bol tento obal rozbalený.
4. Kupujúci je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho len spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy. Kupujúci môže použiť vyššie uvedený formulár na odstúpenie od zmluvy alebo vytlačiť formulár, ktorý sa náchadza na webovej stránke supersklep.sk/reklamacie-vymeny-navraty-tovaru
5. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
6. Po platnom odstúpení od zmluvy predávajúci vráti kupujúcemu platby, ktoré kupujúci uhradil v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru. Predávajúci však nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Platby budú kupujúcemu vrátené bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď bude doručené oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký kupujúci použil pri platbe predávajúcemu, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
7. Obchod neprijme zásielky zaslané na dobierku.
8. Vrátený tovar nesmie niesť stopy použitia, musí byť v originálnom balení a obsahovať všetky etikety, inak bude opätovne zaslaný zákazníkovi na jeho náklady.
VII . Záruka a reklamácie objednaného tovaru
1. Na všetok tovar, ktorý je v obchode k dispozícii, sa vzťahuje záruka od výrobcu. Predávajúci zodpovedá Kupujúcemu za to, že predávaný tovar je v zhode s kúpnou zmluvou, najmä, že je bez vád. Zhodou s kúpnou zmluvou sa rozumie, že predávaný tovar má akosť a úžitkové vlastnosti uvádzané Predávajúcim, výrobcom alebo jeho zástupcom, prípadne akosť a úžitkové vlastnosti pre vec takého druhu obvyklé, že zodpovedá požiadavkám právnych predpisov a zodpovedá účelu, ktorý Predávajúci na použitie tovaru uvádza alebo pre ktorý sa tovar obvykle používa.
2. Záruka sa nevzťahuje na všetky druhy náhodného alebo úmyselného mechanického poškodenia (trhliny, rezy, atď.) alebo škody spôsobené z nedbalosti či vzniknuté z dôvodu nesprávneho použitia.
3. Základom pre vybavenie reklamácie je doklad o kúpe (daňový doklad alebo faktúra).
4. Ku každému reklamovanému tovaru musí byť pripojený reklamačný dokument alebo vyhlásenie o reklamácii, obsahujúce príčinu reklamácie spolu s informáciou kedy, a za akých okolností sa porucha objavila. Rovnako je potrebné uviesť svoje meno, priezvisko, adresu, číslo objednávky a informáciu, ako postupovať v prípade uznania reklamácie (výmena, oprava, vrátenie peňazí).
5. Reklamovaný tovar musí byť čistý a hygienicky nezávadný. V opačnom prípade si obchod vyhradzuje právo odmietnuť prijatie reklamácie.
6. Reklamácia bude vybavená do 14 dní od obdržania zásielky obchodom a zákazník bude o výsledku reklamácie informovaný.
1. Náklady na dopravu tovaru hradí zákazník.
2. SUPERSKLEP vybavuje objednávky na území Slovenskej republiky, a Európskej únie.
3. Objednávky do iných krajín ako do Slovenskej republiky sú zasielané kuriérom alebo poštou. Spôsob prepravy určuje SUPERSKLEP.
4. Ceny za dopravu sú uvedené v tabuľke TU.
5. Vo výnimočných prípadoch sa prepravné náklady môžu zmeniť. Zákazník bude o tom informovaný pred odoslaním tovaru.
6. Na prepravu do krajín mimo EÚ môžu byť pripočítané ďalšie náklady naviac (napríklad colné náklady), v závislosti na krajine. Tieto náklady sú mimo kontroly obchodu SUPERSKLEP.
7. Maximálna dodacia lehota je 14 pracovných dní, počítajúc odo dňa, kedy bola platba evidovaná na na bankovom účte obchodu. V prípade platby dopredu, dodacia lehota sa počíta odo dňa, kedy bola kúpna zmluva uzavretá.
8. Zásielky sú doručované iba v pracovné dni.
9. Ak pri preberaní zásielky sú na balení viditeľné stopy poškodenia alebo je balenie narušené, existuje riziko, že došlo k manipulácii s obsahom balíka treťou stranou. V tomto prípade by ste mali odmietnuť prevziať tovar, v prítomnosti kuriéra spísať protokol o nahlásení škody a oznámiť túto skutočnosť zákazníckemu servisu obchodu.
1. Zákazníci, ktorí nakupujú v obchode SUPERSKLEP, súhlasí s vystavením dokladu o kúpe, ktorý neobsahuje podpis.
2. Štandardom je vystavenie daňového dokladu, ktorý je dokladom o kúpe. Na požiadanie vystavíme aj faktúru s DPH. Túto požiadavku je potrebné uviesť pri zadávaní objednávky.
3. Zákazník je povinný pri dodaní tovaru skontrolovať, či je daňový doklad súčasťou dodávky.
4. Zákazník si môže vybrať nasledujúce spôsoby platby:
- kreditná karta,
- Prevodom na účet uvedený na webových stránkach obchodu,
- Na dobierku
5. Ak je zvolená forma platby prostredníctvom platby dopredu (bankovým prevodom atď.), je zákazník povinný uhradiť platbu do 3 dní od zadania objednávky.
V prípade neobdržania platby bude objednávka stornovana bez predchádzajúceho upozornenia zákazníka.
6. Na žiadosť zákazníka a po konzultácii s pracovníkom obchodu, je možné spôsob platby zmeniť.
1. Táto webová stránka používa "cookies" v súlade s Politikou ochrany osobných údajov. Spôsob uschovávania a prístupu k súborom cookies môžete zmeniť v nastaveniach prehliadača alebo v konfigurácii služby. Podrobnosti nájdete TU: supersklep.sk/ochrana-osobnych-udajov
2. Akčné ceny a zľavy nie je možné v našom internetovom obchode sčítať.
3. V prípadoch, ktoré nie sú popísané v týchto obchodných podmienkach, je nutné sa riadiť ustanoveniami Občianskeho zákonníka a zákona z 30. mája 2014 r. O ochrane práv spotrebiteľov (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
4. Európska komisia zverejnila na adrese http://ec.europa.eu/odr/ portál mimosúdného riešenia online sporov medzi spotrebiteľmi (tzv. portál ODR). Nemáme v prípade sporu povinnosť a ani zámer zúčastniť sa konania pred spotrebiteľským rozhodcovským súdom.
Cool Sport sp. z o.o. sp. k.
KRS (Štátny súdny register): 0000658566
DIČ: PL677-19-50-257
BDO: 000025311
Sídlo: ul. Handlowców 2 32-085 Modlniczka, Poľsko
Fio banka a.s.
Fio banka a.s.
Kód banky: 8330
Bankové spojenie pre platby v EUR v SR: 2500321440
IBAN: SK23 8330 0000 0025 0032 1440
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX
COOL SPORT v.o.s.
ul.Handlowców 2
32-085 Modlniczka
Poľsko
Neposkytujeme možnosť nákupu tovaru v sídle spoločnosti.
Tel.: +421 412 303 168
Tel.: +48 453 073 844 ( українською мовою)
Pracovná doba: 09:00-15:30
E-mail: info@supersklep.sk
Olza Logistic - Supersklep.sk
ul. Súľov 45
01352 Súľov-Hradná
Tieto súbory cookies sú nevyhnutné pre plynulé prevádzkovanie nášho internetového obchodu. Umožňujú nám bezpečne spracovať vašu objednávku, zapamätať si vás ako prihláseného používateľa pri prechode na inú stránku alebo automaticky vyplniť vaše adresné údaje pri nakupovaní. Zablokovanie týchto súborov cookies vo vašom prehliadači môže mať za následok nesprávne fungovanie webovej stránky.
Analytické súbory cookies nám okrem ich využitia pri obchodnej analýze umožňujú pochopiť, ako používate náš internetový obchod, identifikovať stránky, ktoré je potrebné zlepšiť, alebo stránky, ktoré majú dobrý výkon a sú obľúbené. Dôležité je, že zhromaždené informácie sú anonymné a nie sme schopní na ich základe identifikovať vašu totožnosť.
Analýzou vášho správania na stránke a vašich nákupných preferencií pre značky môžeme zobrazovať personalizované návrhy produktov, vykonávať zmeny vo funkčnosti stránky a zverejňovať sponzorovaný obsah. Vaše údaje sa môžu použiť na zlepšenie existujúcich systémov a softvéru a na vývoj nových riešení.
Súhlasom s týmito súbormi cookies nám umožňujete prispôsobiť reklamu vašim záujmom. S ich pomocou budú môcť partnerské spoločnosti, ako napríklad Facebook a Instagram, vhodne prispôsobiť zobrazovaný obsah tak, aby bol pre vás užitočný a relevantný.