loading ..

HellyHansen

V roku 1877 kapitán Helly Juell Hansen videl potrebu lepšej ochrany pred drsným nórskym živlom. Spolu so svojou manželkou Maren Margarethe začali namáčať hrubé ľanové plátno ľanovým olejom. Výsledkom tohto postupu bolo vodoodolné oblečenie pre pracovníkov na mori a zrod spoločnosti Helly Hansen. Desaťročie za desaťročím dokázala spoločnosť Helly Hansen čeliť mnohým vetrom zmien vo svete okolo nás. Prispôsobovala sa a expandovala do nových oblastí podnikania. Napriek tomu, ako sa vyvíjal vkus zákazníkov, trhy a technológie, spoločnou niťou bola vždy výbava vhodná do chladného a vlhkého nórskeho podnebia. Spoločnosť Helly Hansen má v súčasnosti celkové tržby vo výške viac ako 400 miliónov USD. Osemdesiat percent z toho pripadá na krajiny mimo Nórska. Existuje len niekoľko ďalších nórskych značiek, ktoré získali takú silnú pozíciu na svetovom trhu. "Som na to neuveriteľne hrdý. Spočiatku sme sa stali významnými, pretože sme používali nové technológie, aby sme ľudí udržali v teple a suchu. Dnes zostávame verní tomu, kým sme. Veľmi sa zameriavame na dizajn, ale naše výrobky budú vždy funkčné," povedal Tor Jenssen, marketingový riaditeľ,
Filtre
Cena
Pohlavie
Veľkosť