loading ..

Naším cieľom a prioritou je Vaša maximálna spokojnosť s tovarom predávaným v našom obchode. Z tohto dôvodu prosíme o dodržiavanie nižšie uvedených zásad správnej údržby a používania obuvi.


ZÁSADY SPRÁVNEJ ÚDRŽBY A UŽÍVÁNIA OBUVI

1. Počas obúvania a vyzúvania obuv by mala byť vždy rozšnurovaná.
2. Obuv používajte vždy poriadne zošnurovanú, aby nedochádzalo k pohybu chodidla v topánke a tým k odreninám, predčasnému opotrebovaniu podšívky a pätovej časti obuvi.
3. Pokiaľ možno, vyhýbajte sa premočeniu koženej obuvi. Prírodná koža, z ktorej je vyrábana, nie je rovnorodá látka. Jej prirodzenou vlastnosťou je schopnosť prepúšťať a absorbovať vodu. Táto schopnosť zaisťuje veľmi dobré hygienické vlastnosti, ktoré nenájdete u iných materiálov. Bohužiaľ spôsobuje to tiež obmedzenú odolnosť proti premočeniu. Premočenie obuvi vždy zhoršuje vzhľad a vlastnosti kože (V žiadnom prípade obuv nesmie sa prať). Dokonca aj pravidelne impregnovaná obuv sa môže promočit už po 20 minútach používania v daždivom počasí alebo v čase, keď sa topí sneh - norma PN 77 / 091030. Premočenie sa považuje za mechanické poškodenie.
4. Obuv sušte v pokojovej teplote. Topánky si ponechajú svoju ​​tvar, ak je napnite po vyzutí na napínače zodpovedajúcej veľkosti alebo ich vypchate mäkkým papierom. Na sušenie nepoužívajte sušičky, radiátory, alebo iné vykurovacie telesá. Sušenie pri vysokých teplotách môže spôsobiť poškodenie obuvi.
5. Obuv musí byť používaná v súlade s jej určením. Spoločenská obuv nie je vhodná pre športovanie a turistiku. Nesmie byť tiež používaná ako pracovná obuv.
6. Čistenie a starostlivosť o obuv zaisťuje jej trvanlivosť a estetický vzhľad.
7. Pri bežnej údržbe obuvi používajte prostriedky vhodné pre daný druh usne (druh usne nájdete na krabici alebo na štítku). Spôsoby údržby, čistenia a ošetrujúce prostriedky na obuv sú uvedené na druhej strane letáka.
8. Pranie v práčke, pri vysokých teplotách alebo použitie nevhodných čistiacich prostriedkov môže spôsobiť odfarbenie alebo celkové zničenie obuvi.
9. Starajte sa o vnútro obuvi, udržujte ich v náležitom stave a čistote. Pamätujte na výmenu vkladacích a vlepovacich stielok.
10. Obuv často vetrajte a striedajte. Pokiaľ možno, nepoužívajte stále rovnakú obuv. Pri intenzívnom užívaní môže byť životnosť obuvi kratšia ako poskytovaná záruka.


ZÁKLADNÉ PODMIENKY REKLAMÁCIE

V prípade, že zakúpený tovar v záručnej dobe nie je v zhode s kúpnou zmluvou, má kupujúci právo na reklamáciu danej závady.
Za poruchu sa považuje zmenu vlastnosti tovaru, ktorá bola spôsobená použitím nevhodného alebo nekvalitného materiálu, nevhodné technológie, alebo zlé konštrukcie.
Za závadu sa nepovažujú zmeny, ktoré vznikli počas záručnej doby, ale v dôsledku bežného opotrebovania, ich spreneverenia (napríklad otery, odretie spodkov obuvi, opotrebenie podšívky a vložky, deformácie spôsobené nevhodnom výberom obuvi, odfarbenie vzniknuté v dôsledku premočení alebo prepotenie, mechanické závady: odreniny, prasknutie lakovaného povrchu, nepatrné prasknutie zvrškového materiálu v mieste opakovaného ohybu, škvrny a stopy premočení usne), nesprávne užívanie, nedostatočná starostlivosť, prirodzené zmeny materiálu, z ktorého bol tovar vyrobený alebo poškodenie spôsobené užívateľom alebo treťou osobou.
Za mechanickú poruchu sa považujú: zničenie, predratie päty v dôsledku obúvania a vyzúvanie nerozšnurovanéj topánky, prepadnutie podošvy v oblasti päty spôsobené napríklad riadením auta, používanie rozšnurovanej obuvi, ktoré môže byť príčinou poškodenia podšívok vnútorných častí obuvi.
Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenú, ak je reklamovaný tovar kompletný a reklamácii nebránia všeobecné zásady hygieny. Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný. Spoločnosť Supersklep.sk je oprávnená odmietnuť prevziať k reklamačnému konaniu tovar, ktorý nebude spĺňať vyššie uvedené zásady všeobecnej hygieny.
Reklamácia bude vybavená do 14 dní od dátumu prevzatia tovaru.


Zvršok / Druh usne Starostlivosť a spôsob čistenia

- Lícová anilínová useň - Špinu na povrchu obuvi čistite vlhkou handričkou a po vysušení v pokojovej teplote naneste rovnomernú tenkú vrstvu krému na obuv v súlade s farbou obuvi. Po niekoľkých minútach leštite obuv mäkkou kefou.
- Useň Buffalo - POZOR! Mastné škvrny (oleje, masti atď.) nie je možné odstrániť, ostatnú špinu odstráňte len čistou, jemne vlhkou handrou. Doporučujeme používat krémy na obuv typu Buffalo.
- Usne Pull Up Crazy Horse - Špinu na povrchu topánok čistite vlhkou handričkou a po vysušení v pokojovej teplote rovnomerne naneste vrstvu mastného prostriedku v spreji alebo masť.
- Nubuková useň - Vrch obuvi čistite špeciálnou gumovou kefou. Na údržbu používajte prostriedky v spreji pre velúr a nubuk. POZOR! Nepoužívajte krémy na obuv.
- Velúrová useň (lakovaná) - Špinu na povrchu obuvi čistíte vlhkou handričkou a vysušte v izbovej teplote. Môžete používať krémy.
- Florentique (lakovaná) - Špinu na povrchu topánok čistite vlhkou handričkou a po vysušení v pokojovej teplote rovnomerne naneste tenkú vrstvu transparentného voskového krému na obuv.
Môžete leštiť mäkkou kefou.

POZOR! Nepoužívajte samoleštiace krémy.

Informujeme, že podmienky reklamovania tovaru boli upravené zákonom o právach spotrebiteľa z dňa 30. mája 2014.
Nižšie nájdete informačné materiály týkajúce sa základných právnych predpisov ohľadom reklamácie tovaru.
Spotrebiteľ má nárok na reklamáciu v prípade rozporu tovaru so zmluvou, ktorý vznikol v okamihu odovzdania tovaru, pričom sa predpokladá, že nezhoda tovaru so zmluvou, ktorá sa prejaví v priebehu 12 mesiacov po dodaní tovaru, nastala už v čase dodania. V prípade obuvi sa zvyčajne individuálne neurčuje jej vlastnosti. Predpokladá sa, že tovar je zhodný so zmluvou, či je vhodný pre účel, ku ktorému tento druh tovaru sa zvyčajne používa, a tiež, keď jeho vlastnosti zodpovedajú vlastnostiam typickým pre tento druh tovaru.
V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ právo u predávajúceho požadovať bezplatnú opravu alebo bezplatnú výmenu spotrebného tovaru . Ak nie je možné uskutočniť opravu alebo výmenu tovaru, ak by napríklad výmena znamenala pre predávajúceho vznik neprimeraných nákladov, príp. ak by výmena znamenala pre spotrebiteľov značné ťažkosti, je možné zníženie kúpnej ceny alebo odstúpenie od zmluvy. Nevzťahuje sa to však na prípady, keď nezhoda so zmluvou je bezvýznamná.
Predávajúci nie je zodpovedný za nesúlad tovaru so zmluvou, či spotrebiteľ o tejto nezhode vedel, alebo bol ju schopný zistiť.

Pamätajte na pravidelnú údržbu obuvi!

Súbory cookies v Supersklepe

Súbory cookies používame na plynulé prevádzkovanie webovej stránky (základné súbory cookies) tvorbu služieb a ponúk prispôsobených vašim potrebám ("nepovinné súbory cookies" - môžete s nimi nesúhlasiť).
Potrebné

Tieto súbory cookies sú nevyhnutné pre plynulé prevádzkovanie nášho internetového obchodu. Umožňujú nám bezpečne spracovať vašu objednávku, zapamätať si vás ako prihláseného používateľa pri prechode na inú stránku alebo automaticky vyplniť vaše adresné údaje pri nakupovaní. Zablokovanie týchto súborov cookies vo vašom prehliadači môže mať za následok nesprávne fungovanie webovej stránky.

Analýza

Analytické súbory cookies nám okrem ich využitia pri obchodnej analýze umožňujú pochopiť, ako používate náš internetový obchod, identifikovať stránky, ktoré je potrebné zlepšiť, alebo stránky, ktoré majú dobrý výkon a sú obľúbené. Dôležité je, že zhromaždené informácie sú anonymné a nie sme schopní na ich základe identifikovať vašu totožnosť.

Personalizácia

Analýzou vášho správania na stránke a vašich nákupných preferencií pre značky môžeme zobrazovať personalizované návrhy produktov, vykonávať zmeny vo funkčnosti stránky a zverejňovať sponzorovaný obsah. Vaše údaje sa môžu použiť na zlepšenie existujúcich systémov a softvéru a na vývoj nových riešení.

Reklama

Súhlasom s týmito súbormi cookies nám umožňujete prispôsobiť reklamu vašim záujmom. S ich pomocou budú môcť partnerské spoločnosti, ako napríklad Facebook a Instagram, vhodne prispôsobiť zobrazovaný obsah tak, aby bol pre vás užitočný a relevantný.