loading ..

Skullcandy

Značka Skullcandy vznikla v roku 2003 v Park City Utah. Jej zakladateľ Rick Aldman bol milovníkom extrémnych športov. Preto všetky výrobky firmy sú inšpirované životom snowobardistov, skaterov a surferov z celého sveta. Práve vďaka tomu sa slúchadlá s logom v tvare lebky na boku odlišujú od zvyšných firiem. V roku 2008 bolo Skullcandy ocenené Fortune Magazine ako "the world's coolest ear bud". V súčasnej dobe je to najrýchlejšie rozvíjajúca sa firma elektroniky ako aj audio príslušenstva, o čom svedčia rôzne spolupráce okrem iného so skupinou Metallica, raperom Snoop Doog alebo Armanym.
Filtre
Neboli nájdené žiadne výsledky

Súbory cookies v Supersklepe

Súbory cookies používame na plynulé prevádzkovanie webovej stránky (základné súbory cookies) tvorbu služieb a ponúk prispôsobených vašim potrebám ("nepovinné súbory cookies" - môžete s nimi nesúhlasiť).
Potrebné

Tieto súbory cookies sú nevyhnutné pre plynulé prevádzkovanie nášho internetového obchodu. Umožňujú nám bezpečne spracovať vašu objednávku, zapamätať si vás ako prihláseného používateľa pri prechode na inú stránku alebo automaticky vyplniť vaše adresné údaje pri nakupovaní. Zablokovanie týchto súborov cookies vo vašom prehliadači môže mať za následok nesprávne fungovanie webovej stránky.

Analýza

Analytické súbory cookies nám okrem ich využitia pri obchodnej analýze umožňujú pochopiť, ako používate náš internetový obchod, identifikovať stránky, ktoré je potrebné zlepšiť, alebo stránky, ktoré majú dobrý výkon a sú obľúbené. Dôležité je, že zhromaždené informácie sú anonymné a nie sme schopní na ich základe identifikovať vašu totožnosť.

Personalizácia

Analýzou vášho správania na stránke a vašich nákupných preferencií pre značky môžeme zobrazovať personalizované návrhy produktov, vykonávať zmeny vo funkčnosti stránky a zverejňovať sponzorovaný obsah. Vaše údaje sa môžu použiť na zlepšenie existujúcich systémov a softvéru a na vývoj nových riešení.

Reklama

Súhlasom s týmito súbormi cookies nám umožňujete prispôsobiť reklamu vašim záujmom. S ich pomocou budú môcť partnerské spoločnosti, ako napríklad Facebook a Instagram, vhodne prispôsobiť zobrazovaný obsah tak, aby bol pre vás užitočný a relevantný.