loading ..
Výpredaj jarnej kolekcie! Výpredaj jarnej kolekcie! Až do -50 %

Reebok

V roku 1958 si Joe a Jeff Fosterovci vybrali názov "Reebok" z juhoafrického slovníka, ktorý ich otec ako chlapec vyhral v bežeckých pretekoch. Názov je odvodený od druhu africkej antilopy s názvom Grey Rhebok, ktorý má predstavovať ladnosť, štýl a rýchlosť. Práve v tomto období sa spoločnosť Reebok začala uberať novým smerom. Vnuci začali vyvíjať nové, inovatívne návrhy a chceli posunúť značku na vyššiu úroveň a premeniť ju na celosvetovo úspešnú. V roku 1979 si obuv Reebok všimol americký podnikateľ Paul Fireman, ktorý vyjednal dohodu, ktorá mu umožnila distribuovať značku v USA. Výsledkom bol predaj za viac ako 1,5 milióna dolárov a značka Reebok sa stala známou na oboch stranách Atlantiku. V roku 1982 značka uviedla na trh model "The Freestyle", ktorý zarobil viac ako 13 miliónov dolárov a dodnes zostáva najúspešnejšou obuvou značky Reebok v histórii, a to aj vďaka tomu, že tvárou sprievodnej kampane sa stal profesionál z oblasti fitness Gin Miller. Gin Millerová v 80. rokoch 20. storočia vyvinula step aerobik, preto sa kampaň príznačne volala "Step Reebok". Od roku 2006 Reebok pôsobí pod názvom Adidas - Salomon AG. Spoločnosť bola kúpená za 4,4 mld dolárov, ale značka Reebok je stále prítomná na trhu a nedáva na seba zabudnúť.
Filtre
Cena
Pohlavie
Veľkosť

Súbory cookies v Supersklepe

Súbory cookies používame na plynulé prevádzkovanie webovej stránky (základné súbory cookies) tvorbu služieb a ponúk prispôsobených vašim potrebám ("nepovinné súbory cookies" - môžete s nimi nesúhlasiť).
Potrebné

Tieto súbory cookies sú nevyhnutné pre plynulé prevádzkovanie nášho internetového obchodu. Umožňujú nám bezpečne spracovať vašu objednávku, zapamätať si vás ako prihláseného používateľa pri prechode na inú stránku alebo automaticky vyplniť vaše adresné údaje pri nakupovaní. Zablokovanie týchto súborov cookies vo vašom prehliadači môže mať za následok nesprávne fungovanie webovej stránky.

Analýza

Analytické súbory cookies nám okrem ich využitia pri obchodnej analýze umožňujú pochopiť, ako používate náš internetový obchod, identifikovať stránky, ktoré je potrebné zlepšiť, alebo stránky, ktoré majú dobrý výkon a sú obľúbené. Dôležité je, že zhromaždené informácie sú anonymné a nie sme schopní na ich základe identifikovať vašu totožnosť.

Personalizácia

Analýzou vášho správania na stránke a vašich nákupných preferencií pre značky môžeme zobrazovať personalizované návrhy produktov, vykonávať zmeny vo funkčnosti stránky a zverejňovať sponzorovaný obsah. Vaše údaje sa môžu použiť na zlepšenie existujúcich systémov a softvéru a na vývoj nových riešení.

Reklama

Súhlasom s týmito súbormi cookies nám umožňujete prispôsobiť reklamu vašim záujmom. S ich pomocou budú môcť partnerské spoločnosti, ako napríklad Facebook a Instagram, vhodne prispôsobiť zobrazovaný obsah tak, aby bol pre vás užitočný a relevantný.