DOPRAVA

Akým spôsobom dostanem objednaný tovar?
Zásielky na Slovensko dodávame prostredníctvom kuriérskej firmy GLS.

Aká je dodacia lehota?
Podľa zákona, ktorým sa musia riadiť internetové obchody, máme na doručenie zásielky 14 dní. Avšak v prípade internetového obchodu SUPERSKLEP môžete objednaný tovar očakávať už v priebehu niekoľkých dní po objednaní. Je to spravidla do 3 pracovných dní odo dňa nasledujúceho po dni objednania. Do celkovej dodaciej lehoty sa nezapočítavajú soboty, nedele a štátne sviatky.

Je možné sa dohovoriť na prevzatie zásielky v určitú dobu?
Pokiaľ si prajete, aby Vám kuriér prišiel v určitých hodinách, prosím kontaktujte dispečing kuriérskej spoločnosti GLS na telefónnom čisle 045 / 52 42 500. Po odoslaní Vašej zásielky obdržite správu s čislom balíka, vďaka ktorému budete mať možnosť sa dohodnúť s kuriérom na určitý čas.

Akým spôsobom si môžem vyzdvihnúť zásielku, ak nebudem zastihnutý doma ?
GLS Slovakia sa pokúsi o opätovné dorucenie balíka v nasledujúci pracovný den po dni neúspešného dorucenia. Pokial je i tento pokus o dorucenie neúspešný, balík je vrátený odosielatelovi.

Koľko stojí doručenie tovaru na Slovensku?
Dodanie tovaru je úplne bezplatné v prípade objednávok od 35 €. Doprava objednávky o nižšej hodnote stojí 3 €. Náklady na dopravu hradí zákazník. Minimálna hodnota objednávky musí činiť 15 €.

Koľko stojí doručenie tovaru do iných krajín?
Cena dodania tovaru do zahraničia záleží na krajine. Podrobné informácie týkajúce sa cien nájdete v záložke Cena za dopravu.

Je možné si u vás nakúpiť aj osobne alebo ponúkate iba zásielkový predaj?
Sme internetový obchod a predaj našich produktov prebieha iba poštou. Neposkytujeme možnosť nakupovať alebo získať tovar osobne priamo v sídle spoločnosti.

Ako sa mám zachovať, ak dostanem poškodenú zásielku?
Všetky zásielky v našom obchode sú balené a overované dvoma pracovníkmi, ktorí sa vzájomne kontrolujú. Balíky sú olepené páskou s logom našej spoločnosti. Ak má obdržaná zásielka poškodenú pásku alebo porušený pôvodný obal a je podozrenie na manipuláciu so zásielkou treťou osobou, mali by ste prevzatie zásielky odmietnuť. O vzniknutej situácii je potreba nás informovať, a my následne v najrýchlejšom možnom termíne pošleme novú zásielku.

Ako sa dozviem, kedy dostanem svoju zásielku?
Informácia o odoslaní zásielky z nášho skladu bude zaslaná na Vašu emailovú adresu. Po obdržaní tohto emailu môžete očakávať doručenie zásielky do dvoch pracovných dní. Stav svojej objednávky môžete overiť prihlásením na svoj účet na stránkach SUPERSKLEP.

Môže byť zásielka poslaná na inú adresu ako tú, ktorú som zadal pri registrácii účtu?
Pri zadávaní objednávky si systém sám vyplní údaje o doručovacej adrese, ktoré boli zadané pri registrácii. Doručovacia adresa môže byť zmenená v druhom kroku počas zadávania objednávky a môže sa líšiť od adresy uvedenej pri registrácii.

Aké dokumenty obdržím spolu s objednaným tovarom?
Ku každému zaslanému tovaru prikladáme daňový doklad, ktorý je dokladom o kúpe. Na požiadanie môžeme tiež vystaviť faktúru s DPH. Okrem toho tovar, ktorý si toto vyžaduje,
je dodávaný s návodom na použitie a záručným listom.

Ako môžem zistiť, v akom stave je vybavenie mojej objednávky?
Po prihlásení sa do svojho účtu môžete zistiť aktuálny stav objednávky.

 


PLATBY

Akým spôsobom môžem zaplatiť za tovar zakúpený v internetovom obchode SUPERSKLEP?
Ponúkame výber spôsobu platby z niekoľkých možností: bankový prevod, bankový prevod online, PayPal.cz, PayU.cz, platba na dobierku.

Chcem zaplatiť za nákup v internetovom obchode SUPERSKLEP bankovým prevodom. Je to možné?
Samozrejme. Môžete zvoliť tento spôsob platby, ktorý je obzvlášť výhodný v prípade vysokých čiastok. Bankový prevod vykonáte po obdržaní od nás emailu, v ktorom bude uvedené číslo účtu a informácia o tom, že objednaný tovar je pripravený na odoslanie. Zásielka bude poslaná po pripísaní požadovanej čiastky na náš účet. Zvyčajne sa tak stane na druhý deň po zadaní príkazu v banke.

Chcem dostať faktúru DPH na zakúpený tovar. Je to možné?
Áno. Na Vaše písomné požiadanie môžeme vystaviť faktúru DPH na ktorykoľvek tovar v ponuke. Stačí požiadať o vystavenie faktúry v komentári pri zadávaní objednávky. Pre vystavenie faktúry je potrebné uviesť tiež: meno spoločnosti, adresu a IČO (DIČ).

Chcem zmeniť údaje na faktúre, na ktoré sú chybne uvedené niektoré informácie. Čo mám urobiť, aby som dostal správnu faktúru?
Chybne vystavenú faktúru je potrebné zaslať späť k nám, spolu s údajmi, ktoré je nutné opraviť. My Vám obratom pošleme opravenú faktúru.

Sú ceny, ktoré uvádzate na stránkach, aktuálne a pevné?
Informácie na stránkach internetového obchodu SUPERSKLEP, ktoré sa týkajú dostupnosti a cien, sú aktualizované denne. Avšak podľa všeobecne platných zákonov sú výrobky vystavené na internetových stránkach len pre prezentáciu tovaru, ktorý ponúkame. Cieľom takejto prezentácie je ponúknuť tovar ku kúpe. Vyhradzujeme si právo zmeniť cenu udávanou na webovej stránke. Existuje však aj možnosť vyjednávania o cene u väčších objednávok. V takomto prípade nás prosím kontaktujte emailom alebo telefonicky.

 


VYBAVENIE OBJEDNÁVKY

Musím mať najprv založený účet, aby som mohol nakúpiť?
Aby bolo možné nakupovať v internetovom obchode SUPERSKLEP, je potrebné sa zaregistrovať a založiť si účet. Možno to urobiť pred samotným nákupom kliknutím na záložku Registrácia v hornej časti hlavnej stránky. Ak vykonávate nákup bez predchádzajúcej registrácie, budete o ňu požiadaní v priebehu zadávania objednávky.

Ako vyzerá registrácia v internetovom obchode SUPERSKLEP?
Registrácia prebieha nasledujúcim spôsobom: vyplní sa krátky formulár, do ktorého je potrebné uviesť základné údaje o sebe. Jedná sa o informácie, ktoré sú pre nás nevyhnutné k vybaveniu objednávky. Po registrácii budete majiteľom účtu, vďaka ktorému budete mať prehľad o svojich objednávkach a pod. V priebehu registrácie si zvolíte tiež užívateľské meno a heslo, ktoré Vám bude do budúcnosti slúžiť pre prihlásenie do svojho účtu.

Čo získam, keď sa zaregistrujem v internetovom obchode SUPERSKLEP?
Registráciou v internetovom obchode SUPERSKLEP si automaticky založíte svoj ​​účet, do ktorého má prístup len jeho majiteľ. Ako majiteľ účtu môžete:
- nakupovať tovar,
- pridávať výrobky do zoznamu sledovaného tovaru, čím okamžite na svojom účte uvidíte zmenu jeho ceny,
- sledovať aktuálny stav objednávky a prechádzať históriu všetkých predchádzajúcich nákupov v internetovom obchode SUPERSKLEP.

Objednal som si dva výrobky, ale zvlášť. Dostanem ich v jednej zásielke?
Pri objednávaní viac tovaru sa môžete spoľahnúť na pozornosť našich pracovníkov, ktorí spojí viac objednávok do jednej zásielky. Aby sa tak stalo, musí byť objednávka vykonaná z rovnakého účtu. Najlepšie, keď nás kontaktujete a upozorníte na túto skutočnosť, alebo túto informáciu napíšete do komentára v objednávke.

Omylom som si objednal tovar, ktorý nechcem. Čo mám robiť?
Čo najrýchlejšie nás kontaktujte na email info@supersklep.sk alebo na telefónne číslo +420 597 606 206. Môžete sa tiež prihlásiť na svoj ​​účet v našom internetovom obchode SUPERSKLEP a tu nechcenú objednávku zrušiť.

Kde môžem vidieť alebo vyskúšať tovar ponúkaný v internetovom obchode SUPERSKLEP?
Robíme všetko pre to, aby sme náš tovar predstavili
ako najlepšie. Každý ponúkaný výrobok je doplnený fotogalériou so snímky vo veľkom rozlíšení. Každú fotografiu možno zväčšiť kliknutím. Tovar okrem toho podrobne popisujeme a pridávame tabuľku s dostupnými rozmermi. Ak máte pochybnosti alebo otázky, kedykoľvek nás môžete kontaktovať na emailovú adresu info@supersklep.sk alebo na telefónne číslo +420 597 606 206.

 


VRÁTENIE TOVARU, VÝMENA, REKLAMÁCIE

Existuje možnosť vrátiť tovar bez udania dôvodu?
Ak by sa ukázalo, že objednaný tovar nespĺňa Vaše očakávania, v súlade so zákonom z 2. marca 2000 roka O ochrane spotrebiteľa môžete nechcený tovar vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od jeho doručenia. Vrátenie je možné iba v prípade, že tovar nebol použitý a nie je žiadnym spôsobom poškodený. Tovar je potrebné poslať na vlastné náklady (kuriérom alebo poštou) v pôvodnom, nepoškodenom balení. Je potrebné priložiť Dokument o vrátení tovaru, originálny daňový doklad a číslo bankového účtu, na ktorý by mali byť peniaze za tovar vrátené.

Existuje možnosť vymeniť tovar za inú veľkosť?
Samozrejme. Ak sa ukáže, že Vámi zakúpená veľkosť nesedí, môžete ju vymeniť za inú. Tovar je potrebné poslať spolu s daňovým dokladom a vyplneným Dokumentom o výmene tovaru, ktorý je možné stiahnuť zo stránky SUPERSKLEP v záložke Pomoc.

Čo je potrebné poslať spolu s tovarom, ktorý chcem zaslať späť do internetového obchodu SUPERSKLEP?
Ku každému tovaru, ktorý si prajete vymeniť, vrátiť alebo reklamovať, je potreba priložiť:
- originál daňového dokladu alebo faktúry DPH,
- vyplnený dokument o výmene, vrátení alebo reklamácii tovaru.

Nedostal som spolu s tovarom záručný list. Znamená to, že sa na mnou objednaný tovar nevzťahuje záruka?
Ak nemá určitý tovar záručný list, v prípade reklamácie stačí poslať originál daňového dokladu alebo faktúry. V takomto prípade záručná doba na tento tovar je 1 rok.

 

Cool Sport sp. z o.o. sp. k. KRS (Štátny súdny register): 0000658566 VAT-ID: SK4020403178 IČO: 351331311 Sídlo: ul. Handlowców 2, 32-085 Modlniczka

Táto webová stránka používa “cookies” v súlade s Politikou ochrany osobných údajov.Spôsob uschovávania a prístupu k súborom cookies môžete zmeniť v nastaveniach prehliadača alebo v konfigurácii služby.